she will be loved.. will she???

It doesn't matter what people say
And it doesn't matter how long it takes
Believe in yourself and you'll fly high
And it only matters how true you are
Be true to yourself and follow your heart

Sunday, January 15, 2006

Weekend

hari ni hari Ahad... makin lama aku makin kembang coz malas nak bersenam tapi kuat makan, ni pun aku saja online sedangkan org lain duk sedap tido... hish... bahay tidor siang ni, mcm meletak yis kat dalam adunan pau.. penggalak kenaikan badan umpamanya..

apa cerita aku sekrg ni ye... psl keje, aku menyampah ngan KBB aku tu, ntah apa dia jeles ngan aku pun aku tak tau... ade je salah aku di mata dia... tapi yg peliknya dia marah bukan direct kat aku, tapi duk ngumpat psl aku di belakang aku... siap la kau, tak kira la kau nak pencen dah ke belom... aku klu dah meletup bukan kira ngko sape... member aku aku kata dia tak senang ngan aku coz aku comel... hik hik hik... nak gelak pun ada... ke dia jeles ngan aku ni... eleh ingat dia je dpt kahwin sesama pegawai.. tak heran la weeeh... setakat kawin kapt (B) tu, tak yah la nak riak!

wokey, time out... lain kali lak sambung....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home